Menekkse Duymamazlıktan geliyorum artık hiç telefon merağı olmayan oğlum 1 haftadır telefona takmış durumda elime verip aç aç deyip duruyor TV izliyoruz zaten günde 1 saat kadar telefon vermemiştim hiç dedim merak ediyor galiba galerimi açtım 10 dk falan baktı bıraktı 1 saat sonra tekrar aç dedi dedim bunun önü ardı kesilmşyicek telefonum pis olmuş bozulmuş şarjı bitmiş falan diye kandırıp ortalıktan kaldırıyorum yanında telefon falan bakmıyoruz ilk 10 dk izlediğinde bile gözleri şaşı gibi olmuştu ağrıdı büyük ihtimalle isterse kendini yırtın ağlasın vermem gözlerine yazık bu yaşta benim oğlumda 2 yaşında sendromları hep öyle krize gireceği zamanlarda kraker kurabiye meyve suyu ne varsa onlardan verip unutturmaya çalılıyorum inatlaşırsa da hiç tepki vermeyip işimi yapmaya devam ediyorum mızıldanıp susuyor kendi kendine