Menekkse ay az önce eşimle konuşuyorum, sabah kreşe gittiği için 6 da uyanıyor bebeğim. Her sabah değil ama bazı sabahlar acıktım tost yapar mısın vs diyor ben de kıyamıyorum açıkçası. Okulda da 8 buçuk gibi yiyorlar kahvaltılarını. O vakte kadar biraz doyursun istiyorum karnını. Neyse böyle böyle anlattım eşime, diyor ki yapmaman lazım aslında kahvaltısının zamanında okulda yapılacağını bilmesi için. Ama ben eriyorum bebeğim o an sorduğunda, tamam kuralcı olmak gerekiyordur belki bu konuda da yapamıyorum yani. Sorduğunda şuan evimizde yok de hurma vs bir şeyle geçiştir diyor. Her istediğini yapmamamı söylüyor aslında. Bazen diyorum ben mi böyle yapıyorum çocuğumu diye😔