ppzeynep evet gerçekten de 120 cm boyu 6-7 yaş kıyafetler giyiyor mesela geçen gün kışlık alışveriş yaptım sweet aldım bol oldu bayağı oversize ama sweetin boyu beline geliyor yani boy olarak oluyor genişlik olarak bol oluyor.Benim boyum 173 eşimde benimle aynı ama benim tarafımdan uzun babam 180 küsur anneminde o şekilde aralarında 2-3 cm fark vardır sanırım.Esimin ailesi kıza ama bizim tarafa çekmiş.İkinci çocuğum da kilolu ama kısa 😀