haydii benim oğlum 33 aylık yl3 yaş olmasına az kaldı yani bende kilosunun maksimum 15 olduğunu düşünüyorum ve hiç az olduğunu düşünmüyorum da o yüzden şaşırdım sorun bende herhalde diye. Doktorumuzda hiç bir zaman kilosu az demedi. Boyu uzun gidiyor yaşıtlarına göre ve kilosunu da hiç göstermeyen bir çocuk olmasına rağmen kilosunun az olduğunu düşünmedim hiç. Doğum kilosu da 3690.