Betelgeuse_ Rafine şeker hiç tüketmemeye çalıştım. Ekmek ve Hamur işlerini tamamen kestim sağlıklı beslendim. Günlük 2 öğün tüketiyorum kahvaltı ve öğle yemeğimi güzelce yapıyorum doyurucu bir şekilde. Ara öğünlerde de kahve kuru yemiş meyve falan tüketiyorum ama ara sıra bir parça çikolata ile kaçamak yapıyorum