Yaademm hayır hiçbir şey yapmadım. Benim reglim düzensiz o sebeple yumurtlama dönemini tam kestiremiyorum diye ovulasyon testi almıştım testin pozitif olduğu günlerde eşimle birlikte oluyordum. Ama o dönem hamile kalamamistim. Sonra onları da bıraktım tamamen akışına bıraktım olursa olur olmazsa olmaz moduna girmiştim o zaman hamile kaldim😊 bu konuyu kafaya takınca olmuyormuş onu anladim