Sara_kucuk adetin 5 veya 6. günü çekiyorlar başka zamanlarda çekilmiyo diğer tüpünüzün durumuna bakın ona göre yola devam edin bence. Diğer tüpünüz tıkalı olabilir öyle bişey varsa bazen rahim filmi sırasında verilen sıvıyla açılıyo o şekilde açılmazsa cerrahi yöntemle açılıyo. Eğer tüpte bi sıkıntı yoksa da kafanız rahatlar inanın psikoloji çok önemli bebeğim olsun diye diye sabah akşam düşünmeyin o niyetle ilişkiye girmeyin aklınızı boşaltın başka bişeylerle meşgul olun inanın hemen olacaktır. Ben tüpüm alındıktan sonra ve rahim filmim temiz çıktıktan sonra korunmayı bırakmıştım ama gece gündüz tek düşüncem tek tüple hamile kalır mıyım olmuştu. Hamile kalmak için aklınıza gelebilecek herşeyi kuralına uygun yapıyodum ama olmuyodu. Sonra ev sahibimizle sorunlar yaşadık evden çıkmamız gerekti ev arayışı ev alma durumu derken ev sahibinin sürekli tacizi derken bir ayımız çok sıkıntılı geçti çocuk fikri aklımdan çıkmıştı eve odaklanmıştık ilişkiye doğru düzgün girmiyoduk bile huzurumuz olmadığı için o ay hamile kaldım☺️ rahim filminizi çekin sonra da aklınızı rahatlatın emin olun bi kaç ay içinde hamile kalacaksınız rabbimin izniyle. Sizin bi çocuğunuz varmış çok şükür bende hiç yoktu çok zor bi süreçti düşünün ama çok şükür şimdi herşey yolunda 🤲