busehavva ben kuzu kıymasını bir tencerede suda pişiriyorum iyice pişince bardağın altıyla ezip bi kaba alıyorum suyu dökmüyorum. Başka tencerede havuç, kabak veya bir sebze rendeleyip zeytinyağında kavuruyorum kaynar su döküp biraz pişiriyorum sonra yoğurt, yumurta sarısı yulaf unu bi kapta karıştırıp sebze suyuyla ılıtarak çorbayı yapıyorum, içine erişte vb katıp pişene kadar kısık ateşte kaynatıyorum ve en son pişen kıyma ve suyundan katıyorum. Bizimki seviyor.
Bizimde 1 yaş 10 günlüğüz 10 dişimiz var 15 gündür yürümeye başladı 2 uyku arada teke de düşüyor 2 öğün 3 kez mama arada acıktığını hissedersem atıştırmalık bisküvi vs veriyorum. Emerek uyuyor ve ısırmayı oyun haline getirdi son zamanlar.🥲
Allah hepimizin yardımcısı olsun ama çok keyifli de olmaya başlamadı mı sizce de☺️
Birde 1 yaş aşılarını yaptırdınız mı benim 10 gün gecikti