LadyGaddar 13 aylık oğlum.
İştahı ortalama şu an, 8 tane dişi var diğerleri de gelmek üzere.
Yürüyor, çok meraklı kelimeleri taklit ediyor çoğunlukla çıkarıyor sesleri.
Bizde günde 2 uyku yapıyoruz.
Çorbaları daha kıvamlı verirseniz belki sevebilir.
Oğlum mantıyı çok seviyor, yeni bir şey deniyorsam biraz katıyorum çorbalarına, yemeklerine, daha severek yiyor, reddetmiyor.
Ekran yok, paketli gıda yok.
Hevesli bir şekilde odasını hazırladım ancak halen ayıramadım, geç kalmış gibi hissediyorum.
Hasta olmuştu yaz ortası, kahvaltısını çok keyifle yerdi, artık zorla yaptırıyorum o öğünü sevmemeye başladı umarım geçicidir.
Bir de bol bol dışarıya çıkarmaya çalışıyorum, mutluluğunu görmek etrafı incelemesi ondan çok benim hoşuma gidiyor.🤍🫠