Delice_zeytinn ikizlerim prematüre doğdu o yüzden Aptamilin prematil mamasini kullandik belli kiloya gelinceye kadar
Daha sonra doktorumuz sma confort önerdi fakat bir bebeğim kusuyordu gaz da vardı
Şuan hip kullanıyoruz yine gaz var ama sanki daha az
Tabii her türlü gaz damlasını deniyoruz belki de o fayda ediyor bilemedim 😅🌼