Delice_zeytinn Kızlar Aptamil kullanıyor çocuğum 35 günlük aşırı gaz problemi yaşıyoruz hangi mamayı denesem ne Öneririrsiniz
Delice_zeytinn Marianne sma optipro ile comfort farkı nedir peki ? Hip ve sma da Palm yapı filan yok bence dimi temiz içerik
rburcu Ben de Aptamil den sonra sma confort denedim sonra hip organik combiyotik aldik Hipte gaz sorunu daha az oldu sanki 🌼
ilenalemin momofmychildren ben de Bebelac golddan buna geçmeyi düşünüyorum.bebelacta sanki doymuyor sürekli içmek istiyor.fazla kilo alıyor bebeğim.bu mama nasıl memnun musunuz
Marianne Delice_zeytinn keçi sütü bazında yapılıyor diye biliyorum. O yüzden gaz yapmaz. Biz ikisini kullandık. Aptamil kusturdu sürekli. Sma optipro kabız yaptı.
ilay-mom Delice_zeytinn sütüm hemen gelmediği için mama vermek zorunda kaldım , 10 gün falan verdim sanırım ama o süre zarfında gayet güzel toparladı
rburcu Delice_zeytinn ikizlerim prematüre doğdu o yüzden Aptamilin prematil mamasini kullandik belli kiloya gelinceye kadar Daha sonra doktorumuz sma confort önerdi fakat bir bebeğim kusuyordu gaz da vardı Şuan hip kullanıyoruz yine gaz var ama sanki daha az Tabii her türlü gaz damlasını deniyoruz belki de o fayda ediyor bilemedim 😅🌼
Lilysa Hipp bio combiotik aptamil hem çok gaz hem de kabızlık yapmıştı. 10 aylik olduk hala hipp kullanıyorum hiç sorun yaşamadım
Aysenur122 Delice_zeytinn ben ilk sma comfort kullandım şimdi aptamil kullanıyorum 3 ay 20 günlük gaz olmuyor gibi bilemedim ilk başlarda hangi mamayı denerseniz deneyin gaz yapıyor özellikle erkek çoçukları daha gazlı doktorumuz öyle söylemişti hip bence her bebeğe yaramıyor benim bebeğimi bildiğiniz kabız yapmıştı top top asla kullanmıyorum