erme cananelisa bende ilk 4 5 ay sık sık annemde kalırdım sonra düzeni oturtunca kalmak istememeye basladım gündüzleri gidiyorum cunku tek vakit gecmiyor calısıyor muydunuz önceden? Ben 3 aydır calısmaya basladım cok iyi geldi
rth cananelisa ben öyleydim canavar yanımda melek kalırdı sana iyi gelmeyen kim varsa evde yolla bir şeyleri yapamadın diye darlanma aç da kalıyorsun uykusuz da bünyen alışıyor zamanla da düzeliyor
erme cananelisa anladım onu ben yasamadım senin o noktada isin daha zor ama gecicek gazıda 1 ayın kalmıs nerdeyse Allah güc kuvvet versin