cananelisa ben 2 ay önce doğum yaptım ilk 2 hafta bende tık toktu ooo süper ya ben depresyona girmedim girmem herhalde dedim kiii baktım bende bitmeyen ağlamalar parka gidip oturuyorum başlıyorum ağlamaya eşime mesajlar yazıyorum sen niye sohbet etmiyorsun benimle niye kavga ettiğimizde alttan almazsın hiç falan ki eşim kolay kolay gelip alttan almaz inat eder bende küslük sevmem illa adım atarım işte o çok içime oturmuş onu çok söyledim ağlamak bitmiyor ama bende sürekli kendimi özgüvensiz en çok değersiz hissettim çekip girmek istedim buralardan saçma sapan düşünceler işte çok mu lazımdı kalktım bidaha çocuk yaptım Allah’m affetsin ama bu füşünxeler çok geldi aklıma ben çok dua ettim sürekli Allaha yalvardım çabuk atlattım çok şükür sende dua et bol bol yalnız kalma ailene git arkadaşın varsa buluş sürekli kafanı meşgul et ben kendimi çok ualnız hissettim kafayı yicektim