Esmprsege genetik de olabilir ,sizin ve eşinizin boyu da önemli ya da 1. Ve 2. Derece akrabalar yine öyle , aylık olarak uzaması devam ediyorsa doktor da bir anormallik gormediyse sıkıntı yoktur belki kilosu iyidir bazı bebeklerin kiloya bazıları da boya gidiyor yedikleri ,ortalama okul çağına kadar esitleniyor hemen hemen hepsi zaten ergenlikte de genetik baskın geliyor asıl fark o zaman ortaya çıkıyor