Esmprsege ne kadar etki etti bilmiyorum belki ondan mıdır değil midir ,emziriyorum da gund ekucuk bir kase tahin pekmez yiyorum ( bana kilo olarak da etkisi oldu haliyle ) ,günde yine bir kase yoğurt yemeye özen gösteriyorum,hergun bir yumurta yiyorum ve et sebze eksik etmedim ogunlerimde sütüm hep iyiydi kızım çok içmedi meme reddi yaşadık bir dönem çok şükür şimdi iyiyiz kilo olarak geride kaldık ama boy uzaması devam etti ,şimdi ekgidaya başladık aynı beslenme tarzını kızıma da uyguluyorum ,ilk kizimin bebekligiyle kiyasladigimda( yemek konusunda bu kadar bilinçli olmadığımdan ) boy olarak ablasindan daha uzun