Serap23 ben 2 gebelikte 23 kilo aldım. Sonra verdim. Ben kendime göre bir yöntem belirledim yani vücudum bu şekilde daha kısa sürede kilo verebiliyor. Öncelikle yemeyi kesmeden yani aç kalmadan kilo verilmiyor. Pilavı makarnayı ekmeği hiç yemedim başta çorba ve biraz ana yemek alıyordum tabağıma. Gün içerisinde acıktıysam bir çikolata, tatlı ya da meyve yiyordum. Süt tozu olmadan nescafe çok içiyordum bunun dışında su bitki çayı vs. İlk baştaki amacınız kalori miktarı olmasın hep diyorlar ya bir tabak yemek ve dilim baklavanın kalorisi eşit diye evet eşit olabilir ama midede kapladıkları yerler eşit değil amacınız midenizi küçültmek olsun. Bir açlık evresi var onu geçtiğim zaman midem küçülmeye başladığında zaten istesemde çok fazla yiyemedim şiştim çok fazla gelmeye başladı yediklerim bu şekilde de devam ettim. He bu arada şu yasak bu yasak çokta yapmayın tavsiyem canınız istediyse bir kaşık pilav yada bir kaşık kızartma yiyin sürdürülebilirlik açısından nefis köreltme gibi düşünebilirsiniz. Ben bu şekilde verdim umarım sizde de işe yarar 😊