Aysenurmetehan ArdeninAnnesi3322 ArdeninAnnesi3322 6 aydan küçük bebeklere dolven verilmez ibuprofen içeren hiçbir şurup önerilmez bilmeden şurup önermeyin kimseye lütfen.
lamiakus Ateş vücudun savunma mekanizması cok yükselmedikce baskılamayın lütfen. 38 normal. Aşı ateşi bu korkulcak bişe yok. Sirkesiz normal suyla soğuk kompres yapın
emom07 Bizde pazartesi olduk herhangi bi ateş olmadı ama huysuzluk çoktu ben aşı yerlerini biraz ovaladım kolanya sıkıp pamuğa o sertliği dağıttım sonra bi nebze rahatladı. Ateş için çoraplarına limon sıkın onunla ıslatıp giydirin iyi geliyor .
emom07 momsipek Bizde pazartesi olduk herhangi bi ateş olmadı ama huysuzluk çoktu ben aşı yerlerini biraz ovaladım kolanya sıkıp pamuğa o sertliği dağıttım sonra bi nebze rahatladı. Ateş için çoraplarına limon sıkın onunla ıslatıp giydirin iyi geliyor .
Kk41 momsipek sirkeli su önerilmiyor birden dış atesi düşürüyormus o yüzden tehlikeli . 38 korkulacak bi ateş değil ılık duş aldırın
momsipek tugbacds şuan iyi sabah duşunu aldırdım ateşine de iyi geldi her ihtimale karşı Calpol verdim daha rahat çok teşekkür ederim
gzplt momsipek Bana doktorum 2. Ay aşısında ateş yaparsa şurupla düşüremezsen paranox s fitili yarım ver demişti isterseniz bir deneyin bizde aşıda ateş olmadı ama geçen hafta hastalandığında dirençli ateş vardı yaptım ve 15 dk içinde ateşimiz düştü
prenseskizimbenim gzplt ya bizim de ateş 38.5 gördüğüm oldu acile gittik 37.4 idi serum yaptı parol zararı olur mu ki çok üzüldğm keşke bir çay kaşığı calpol verseydim
gzplt prenseskizimbenim yok parol zaten kullanılan bir ilaç bebeklerde ve çocuklarda bir zararı olmaz içiniz ferah olsun zaten ilaçlarda aşırı doza kaçılmadığı sürece bir sorun olmaz eğer çok kafanıza takarsanız sizin stresiniz çocuğa da geçer
gzplt gzplt sakin olun ve süreci yönetmeye çalışın ateş takibi yapın 1 çay kaşığı calpol verdiniz geçmedi diyelim yarım kaşık daha verin hergün düzenli kullanım olmadığı sürece bir zararı dokunmaz endişenizi anlıyorum Allah yardımcınız olsun ❤️