Balim12 ben de serum fizyolojikten hep korktum basincini doğru ayarlayamam da kulak iltihabına sebep veririm diyem sterimar sprey kullanıyorum ben de ama hiç öyle fışkırararak akmıyor zaten şırınga gibi basınç uygulanmadığı için. Spreyden sonra mutlaka aspire edin zaten bu spreyin amacı aspire etmeyi kolaylaştırmak. Elektrikli supurgeye takılan aspire aparatları var en iyi onlar ben 2 aylıktan beri devamlı kullanıyorum. Çok geçmiş olsun