Burnu tam açılmadığı zaman balgam gibi olup hırıltı yapıyor. Sterimar burun spreyi, küçük serum fiz, şırınga serum fizyolojik hepsini denemiş biri olarak söylüyorum bebekte en etkili olan şırınga yardımı. 3 haftalık falandık herhalde o zamandan beri şırıngayla yapıyoruz. Korkmayın hastanede de hemşireler aynı şekilde yapıyor. Çok tıkalı yada hastalık durumu varsa 5 cc bir deliğe 5 cc bir deliğe sıkın. Değilse 2.5 yeterlidir. Özellikle banyo sonrası yaparsanız banyoda da yumuşuyor rahat çıkar