Serpil51 Huma_kus34 sevilcn Dyldrm Çok teşekkür ederim herkese , aslında hep internette gördüğümüz bişey ama ben beceremem diye yapmıyordum sonunda yaptım 😂💚
Serpil51 Yesillimon evet ben çizdim bende bu kadar düzgün beklemiyordum gerçekten 😄 teşekkür ederim 💚 meraliredam teşekkür ederim 💗yaprakları sulu boya fırçası ile bi kaç saat uğraştım 🫢 ama değdi
Serpil51 Meri-Mel teşekkür ederim köyde 1+1 lojmanda ne kadar modern olur bilemem oturma odasının bir duvarını kızıma oda yaptım 😂 bunun yanındaki duvara da kitaplik astım
Meri-Mel Serpil51 Ya benim kocaman evimde yok böyle bişi çok da güzel olmuş mesele büyüklük değil,imkan değil,mesele istemek siz gül gibi yapmışsınız lojmanı vallahi 🥰❤️💓
Serpil51 Basit bişey bile yapsak bu uygulamada birbirimizi destekleyip tebrik etmemiz çok güzel hepinize teşekkür ederim 🙏
Serpil51 egemoms1303 Meri-Mel Gul-42 asellinaninannesiii pivpivpivahmedmuhsin Çok teşekkür ederim 💗🫶🏼