Serpil51 Yesillimon evet ben çizdim bende bu kadar düzgün beklemiyordum gerçekten 😄 teşekkür ederim 💚 meraliredam teşekkür ederim 💗yaprakları sulu boya fırçası ile bi kaç saat uğraştım 🫢 ama değdi
meraliredam Serpil51 Çoook güzel olmuş, baya yeteneklisiniz belli oluyor yaprakların kıvrımlarından dahi 💓 Bende kendi çapımda duvar boyarim 😅 Baya başarılı sizinki