mom97X ben bunlarla ilgili kısa kısa 2 - 3 cümlelik yazılar yazdım. Ama başlıkları buraya yazayım kimseyi sıkmayayım.
Kim olursa olsun çarptım da. Çünkü bu benim bebeğim, onun annesi benim. Ben bilebilirim..
Senin doğurup baktıklarını da gördük, görüyoruz… 🙄
Şöyle başlıyorum:
Lütfen bana tavsiye verme!
Bebeğim ya da benimle ilgili bişi söyleme. Bu zamana kadar doldum, taştım zaten. Daha önce verilen tavsiyeleri de yapmadım, kendi kafama eseni yaptım. Seninkini de yapmıcam boşa konuşmuş oluruz. Anlıyorum senin bebeğine iyi gelmiş ama söyleme. Sende kalsın. ❌
Keşke sallanan beşik alsaydın…
Aç bu çocuk..
Kucağına almışsın, alıştırmışsın..
Fazla dışarı çıkarma hasta olur..
Sen onu bana ver, işini yap..
Oraya yatırma buraya yatır..
Emzik versen rahat ederdin..
Çok ağlıyor..
Dövdüler mi seni?..
Bebekçe konuşmak..
Ben yedireyim..
6 aylık olunca uyur..
Aman üşümesin.. 🙄🙄🙄