dobemolminor karpuzun çekirdeğini yemeyi çok seviyorum .Babam 5 yaşlarindayken "su içersen karnında filizlenir patlar demişti. Korkumdan o gün su içmedim en son dayanamadım geçmiş midir artık diye sordum hiç unutmayız🤦♀️ hâlâ çok severim asla ayırmam 😃