biraskhikayesi Ben hatirliyorum, 6 yasindayken cekirdek antep fistigi ve kola yere oturur baslardim citlemeye, ayiklamaya. Sonra babam ayiklanmis antep fistigi almisti ama o hic zevkli degildi. Ayiklanmis cekirdek de hic guzel olmuyor. Ugrasmak keyifli herhalde 😂