dilara_0 merak etme hepsi geçecek. 1 yaşa kadar kolik ve alerjik bir bebeeyle tek başıma ne geceler geçirdim. Ama geçiyor. Maalesef emziriyorsan çok sıkı diyet yapmanı öneririm. Patates, havuç, makarna, susamsz ekmek, zeytin, bol yeşillik tüketmeye çalış. Kızımda kolik ve alerjiden o kadar ağlamıştım ki dedim ikinci çocuğum olursa kontrollü gideceğim. Çok şükür ikinci bebegimde küçücük bir kaçamakta baktım ki aynı olacak. Hemen 20 günlükken her şeyi kestim. Bol yeşillik ve sebze yemekleri makarna zeytin kısıtlı diyet yaptım balığa alerjik tepki vermedi bol balık tükettim. İnan zor ama emziriyorsan kısıtlı diyetten başka çaren yok eminsen alerjiden buna dayanamam dersen alerjik mama da yazabiliyorlar. İkinci çocuğum gerçekten çok rahat büyüdü bunları yaptım ve tabi her gün ılık duş aldırdım aynı saatte gazını atmasına ve derin uykuya geçmesine çok iyi geliyor. Her şeyden önemlisi sen stres yapmamaya çalış stres kortizolu tetikliyor ve maalesef bebeğe geçiyor hissediyorlar sonrası kısır döngü oluyor. Geçecek ben iyiyim diğerinde geçti bununda geçeceğini biliyorum diyerek telkinde bulun kendine. Bir de son olarak ben bebeğimi plates topu üzerinde büyüttüm resmen gazı olduğunda güzelce sarıp kucağıma sıkıca yaslayıp zıplaya zıplaya uyuttum hep bu şekilde sakinledi denemeni tavsiye ederim. Allah kolaylık versin 💖