Kakasını yapıyor mu ,gazi vardır belki .. benim bebeğim de 2 gündür beslenmek istemedi ,kakasını yaptırdım gazını çıkarttım öyle biraz beslendi ,sonra da banyo yaptırdım sıcak su da karnını ovaladım rahatladı öyle yedirdim ,bir böyle deneyin isterseniz mutlaka bir yeri ağrıyordur rahat olsa uyurdu çünkü , ben de kaç gündür perişan haldeyim uyumuyordu hiç , rabbim kolaylık sağlık versin