Süt düğümlenmesi yaşamış olabilirsin . Ben çok yaşadım sütü bitiremediği için ve akmadığı için içerde top gibi kalıyor ağrılı oluyor akış ne kadar bebek emsede az geldiği için huysuzlanıyor . Ben sıcak bir duş alıp masaj yapıp hemen ardına emziriyordum .2-3 emzirmeden iniyordu bazen iki güne . Sağımda yapıyordum ama makine gücü bebeğinkine eş olmuyor . Bir göğsümdeki hatta baya durdu bende genel cerrahiye gittim korktum kitlemi diye ama süt düğümlenmesi çıktı enjektörle çekti boşalttı düğümün içini