Bebeğim hem meme hem mama içiyor.4 aylık bu zamana kadar hiç sorun yaşamadık.son üç gündür sol göğsümde ağrı vardı.bir kısmında da hafif sertlik var ama mastit değil sürekli o göğsümden emiyor zaten tek göğsümden emiyor.ama bugün ne oldu bilmiyorum memeyi verdiğim an ağlıyor emmiyor asla.uykuluyken emdi bi tek.hiç emmiyor normalde çok emerdi iştahlı .doktor şey demişti memede kötü huylu kitle varsa bebek ordan emmez diye.benim de zaten ağrıdan sonra emmemeye başladı.bilemedim.diğer göğsümde de kist var tedavi görüyorum