NewMomm1 ben televizyonsuz bir evde büyüdüm. Bakın ekran saatsiz demiyorum, direkt televizyonsuz 😄 ne annem ne babamın tv alışkanlığı olmadığı için. Yaşım 3-4 olduğunda projeksiyon almışlardı , onu yansıtıp duvardan izlerdim yatağıma uzanıp. Dünyanın en güzel şeyi. Yani televizyonun başına oturtmadan da oluyor , komple televizyon almadan da ✨ gönül isterdi şu an evimde tv olmasın ama eşim oyun oynuyor o yüzden var 😄