Kocamdaaakocammm thekaynana Çırpılicak herseyi önce silkeliyorum sonra tüm odaları süpürüyorum peşine tüm yer yerin tozunu alıyorum toz bittikten sonra paspas ediyorum en son tuvalet banyoya giriyorum silip çıkıyorum
3kedili2bebekli thekaynana ya gerçekten çok basit şöyle ustten toz alır gibi geçiyorum 5 dakika bile sürmüyor kahvem olana kadar anca yoksa mutfağımın yüzüne bakılacak hali kalmıyor benimde uzun uzadıya yapacak zamanım yok yoksa titiz olduğum için değil vaktim olmadigi için 😂
thekaynana lolitam benim oğlan daha 1 yaşında mama sandalyesine koyuyorum beni izlerken ben işimi yapıyorum yoksa diğer türlü ayak altında zor oluyo dediğin gibi
lolitam thekaynana ne güzel benimkiler 3 tane boy boy öyle bir fırsatım olmuyor parça parça yapıyorum mecbur 😩
Duyulurum thekaynana ev temizse ve sil süpür yapacaksam önce silerim sonra süpürürüm. Ama ev kirliyse (%99,9 böyledir) önce süpürge açarım. Sonra silerim.
3kedili2bebekli thekaynana aynen öyle önceden ne temiz ne derli topluymusum meğer şimdi hergun bir savaş alanında hissediyorum kendimi 😂
_YanakReisinAnnesii thekaynana o an ki moduma göre değişiyor ama genelde oda oda gitmek tercihim oluyor 😅
funda94 thekaynana yenidoğan bebekliyim haftasonu eşim dysonla süpürüp siliyor lavobaya çamaşır suyu döküyor Allah razı olsun. Evlendiğimiz günden beri iş paylaşımı yapıyoruz. Ömür biter iş bitmez çok yormuyorum kendimi bebeğim daha önemli
thekaynana funda94 senin ki yenidoğmuş çok kasmana gerek yok ama benim oğlan hep yerlerde tozada alerjisi var burun etleri şişiyor hemen o yüzden silip süpürme benim için önemli
Orenda_ thekaynana Bir odadan başlayıp bitirmek daha cazip geliyor bana başka şekilde içime de sinmez 😄
thekaynana lolitam yaptığında gözükmüyodur 3 çocukla bacım bizde 3 kardeştik annem hep söylenirdi ev pis diye hırpalama kendini yaşancak kadar temiz olsun yeter
lolitam thekaynana öyle akşama kadar dönüp dolaşıp aynı yere varıyorum sağlık olsun napalm büyüncekler hep böyle olmaz 🤩
funda94 thekaynana dyson hava temizliyici alın ne alerji kalır ne hapşırma tıksırma gece horlamalarımız bile azaldı bebekli eve şart
MoonCrystal thekaynana ben oda oda yapıyorum genelde detaylı yapabilirsm onun dışında günlük süpürüyorum bir kaç defa malum bebekle pek temiz kalmıyor 😄 boş vakit fırsat bulursam da siliyorum öyle yapınca tabi önce süpürme sonra silme olmuş oluyor istemsizce 😂
Duru44 thekaynana Ben akşamdan heryeri toplarım sabah kalkar heryeri temizlerm daha rahat hicbiyerde eşya olmayacak yoksa kafayı yerim heralde 😂