Şuan 10 aylığız hıp organik combiotık kullandım ve çok memnunum aptamili hiç önermediler aşırı gaz yapıyor bebeklerde sma da kullanmıstım ama bebeğime alerjı yaptı onu bıraktım. Zaten mama da 1 numara hıptir bebeğim küçükken ameliyat geçirdi o yüzden çok irdelediğim konuydu eğer maddi anlamda zorlamıyosa hip öneririm diğerlerine göre pahalı çnkü