aybarsinannesi1 Hipp marka mama kullanan varmı memnun musunuz Aptamil kullanıyoruz hipp önerdiler Bebelac aşırı gaz yaptı vazgeçtik aptamile geçtik ama hipp de iyi dediler
monaroza88 aybarsinannesi1 Aptamil kullaniyoduk bebeğim gazdan mahvoldu . Doktor önerisiyle Sma comforta geçiş yaptık rahat ettik.
aybarsinannesi1 Tontinibonbon sindirmesinde problem yaşadınız mı acaba benim bebeğim 35 haftalık doğdu mama olarak Bebelac kullandık bebeğim perişan oldu gazdan yavrum Aptamil aldık düzeldi
Tontinibonbon aybarsinannesi1 sanırım gaz sorunları olana Comfort kullanılıyor ama emin değilim. Optipro da bir sıkıntı yaşamadık günde bir kaç defa dışkılıyor hala
atarepla Hipp kullanıyorum ama çok gazı oluyor diye damla ve relactaz kullanıyoruz gaz sorunu çözüldü. Hipp ile devam şu an.
aslanannesiiii06 aybarsinannesi1 bebek kilo alsın doysun uyusun derseniz genelde aptamil kullanıyorlar. Hipp organik sadece besler düzenli kilo alımı yapar ama böyle organik olduğu için aptamil kadar verim alamazsınız. Sma da ikisinin tam ortası ben sma kullanıyorum
nwmam00 Biz aptamil kullanıyorduk sonra bebeğim içmedi ,sma optipro aldık kabız yaptı , hipp aldık iyi şu an gözle görülür bi rahatsızlığı olmadı
ozduru aybarsinannesi1 11 günlük bebeğim ben de hipp kullanıyorum gaz sıkıntısı çok yaşamadım. İçerik olarak anne sütüne en yakını hipp
mka1405 Sma comfort kullanıyoruz ilk günden beri , kilo alımı çok iyi hatta biraz ileride denilebilir
JuliJuli06 aybarsinannesi1 2bucuk ayliktan beri hipp kullandim suan 10 aylik oglum cok memnun kaldim gazli bi bebekti oglum ama hipp ekstra bi gaz yapmadi bizde. Pof pof sisirmedide 7. Aydan sonra mamayi azalttim tabi ama suan hipp 2 ye gectim gece acikinca veriyorum bazen gun icinde verdigimde oluyor. Pediatri doktorumuzda onermisti dogum doktorumda hippi onerdi, dogum yaptigim hastanedeki emzirme hemsireside mama zorunlulugu olursa hippi alabilirsin demisti meme reddi yasayinca mecbur almis oldum bende