Sedsedsed Ben henüz yapmadım. Oğlumun doğum günü 5 Ekim’de. Gıda boyası, şeker hamuru ve hindistan cevizi unu aldım. Pastada şeker yerine elma suyu konsantresi, vanilin yerine vanilya özütü kullanacağım. Krem şanti veya krema kullanmak istemiyorum. Dolgu kremasını muhallebi ile yapmayı düşünüyorum. Sıvı yağ yerine tereyağı, kabartma tozu yerine karbonat ve jersey sütü. Bebeğimin yiyebileceği en temiz şekilde yapmayı düşünüyorum. Şeker hamuru katmanını yemeyecek zaten. O sadece dekor olacak. Normal pandispanya tarifine uyarak ama malzemeleri değiştirerek yapacağım. Yaptığımda mutlaka sonucu paylaşacağım. 🌸