Sedsedsed 🌸
analikizli35 🌸
Çok teşekkürler. Pandispanyada şeker yerine pekmez kullandım. Vanilya ve kabartma tozunu Dr. Oetker kullandım, başka seçenekler araştırdım ancak bulamadım, fikri olan söylerse faydalanırız :) İç kremasına köy sütü ve tereyağı kullandım. Dış kaplamasında, içine kullandığım kremayı, labne ile sertleştirerek hazırladım. Spatula ile sıvayıp görsel zevkinize göre süsleyebilirsiniz. Üzerindeki meyveler dondurulmuş, onlarla süsledim. Aslında çok kolay bende ilk kez kızım için yaptım :)