14112019 alakası yok canım bizim katılmalar 2 günlükken daha hastanede başladı ben acı elma yağını gazı varsa gitsin diye 19 20 günlükken kullandım hatta cidden gaz için faydasını gördüm gerçi sonra damlaya geçtik ama sakın acı elma yağını bebeğe diline dudağına dahi temas etmesin çok dikkat et zehirlenmelere hatta Allah korusun ölümlere yol açıyormuş kullanırkende farklı bir yağla inceltip kullanman gerekiyor yanlış anlama belki biliyorsundur ama ben yinede söylemek istedim