_tospikannesi 14112019 Demir eksikliğinden oluyor diye duymuştum canım ve kendine gelmesi sesi çıkması için o durumda çocuğun yüzüne üfleyecekmişiz aklında bulunsun
Mirzafeyza2020 Benim kızımda oluyodu ağlarken bi anda sesi kesilip bayılıyodu okula başlayınca geçer dedi doktor geçti çok şükür
tosuncukannesi _tospikannesi aa bunu bilmiyodum benim oğlum 2 günlükten beri hergün katılma huyu var acaba bu yüzden mi ki
Neslihanask 5 aylık bebeğim çok sinirlendiğinde tıkanır damAğina doğru bianda ufledigimde nefesi yerine gelir, bu olayların kalple alakası olabileceğini doktora götürdüğünde doktor şimdiki bebekler kolik zamanla geçer demişti hala bekliyoruz😏😬
Dorukhicyilmaz 14112019 bizde geçirdik 1 ay önce bebeğim 2 aylıktı 1 gece hastanede yattı nöroloji ve kardiyaloji kliniğine götürdük herseyini kontrol ettiler hiçbirşey çıkmadı katılma bu dedi atlatmayın eğer tekrar yaşarsanız panik yapmayın açık havaya çıkarın yan yatırın ve konuşun onunla sakinlessin dediler geçmiş olsun sakinliginizi koruyun önemli birşey olmadığını biliyorum bize her ne kadar önemli gelsede
tosuncukannesi 14112019 benim oğlum 54 günlük doğduğu günden beri o şekilde katılır bir aksam acile gittik ordada katıldı hemşire kucaginiza alın yüzüne üfleyin bebekler 3 dk ya kadar nefessiz kalabilir aynı bu şekilde anlatıp gösterdi o günden beri öyle sakinleştiriyoruz
[silindi] 14112019 katılarak ağlayıp nefes almayı unuttuğunda yüzüne üflüyorum malesef kolik bebeklerde ileride de devam ediyor zira bebeğim 9 aylık bir şeyi istesin ve olmasın anında katıla katıla ağlar üflemeye başladım başlayalı oyun yaptı ağlarken hemen kahkahaya dönüyor galiba hoşuna gitti bu durum
[silindi] 14112019 asla. Çok tehlikeli ölümcül bir şeymiş o bebekler kesinlikle kullanmamalı vücuduna temas etmemeli iyi araştırın
tosuncukannesi 14112019 alakası yok canım bizim katılmalar 2 günlükken daha hastanede başladı ben acı elma yağını gazı varsa gitsin diye 19 20 günlükken kullandım hatta cidden gaz için faydasını gördüm gerçi sonra damlaya geçtik ama sakın acı elma yağını bebeğe diline dudağına dahi temas etmesin çok dikkat et zehirlenmelere hatta Allah korusun ölümlere yol açıyormuş kullanırkende farklı bir yağla inceltip kullanman gerekiyor yanlış anlama belki biliyorsundur ama ben yinede söylemek istedim
Dorukhicyilmaz 14112019 hayır hicbir şey kullanmadık bebeğim uyurken aniden uyandı ve durduk yere ağlayıp katıldı mosmor oldu 3 saniye sonra kendine geldi serum taktılar sadece ilaç falanda vermediler gerçi hicbirsey de çıkmadı zaten
Mirzafeyza2020 14112019 Hiçbirsey kullanmadık doktor vermedi gittiğim doktor prof nörolojiydi. Benim kızım büyüktü 4 yaşında falandı. Ağlarken bi anda sesi kesilip kendinden geçiyordu öle morarma tıkanma değil resmen bayılıyodu. Çok sık olmadı çok şükür ama çok canı acıdıgında acısı içine çöküp nefesini kesiyormuş öle demişti okula başlayınca geçer dedi geçti çok şükür. Soguk su döküp yan yatırıp rahat bırak demişti uzun oldu biraz ama geçmiş olsun😊
14112019 Dün instagramda katılma nöbetleriyle ilgili bir yazı okudum. Katılma nöbeti yaşayan anneler lütfen bana bir yazsınlar acı elma yağı kullanıyor muydunuz? Ben kullanıyordum ve katılma olayı yaşadık. Doktor acı elma yağının yaptıgını söylüyor instagramda.
HerseyimizAren 14112019 umari yazımı görürsünüz 🙏 2 günlükler katilma başladı yazmışsınız nedenine baktınız mı. Benim oğlum 1 aylıkken yaşadık sonra 3 aylıkken ama demir ve kansızlık tam eksiklik yok ve doktor bana o aylarda katılma olmaz dedi şimdi nöroloji ve kalp doktoruna gidecez.