devasl snoopppyy sleepy almıştım 1 kutu yıkayarak kullanıyordum tahriş yaptı çünkü sonrasında ona vereceğim parayla baby me pamuk aldım onunla altını temizliyorum daha saglikli
merve20111922 snoopppyy bir yaşına kadar Sleepy yeni doğan kullandım sarı kutu 1 yaşından sonrada Sleepy zeytinyağlı olanı kullanmaya başladım şuan 22 aylık onunla devam arada uni baby zeytinyağlı olanı da alıyorum
buss__ snoopppyy normal bize kullandıklarımızı yıkayarak altını temizliyorum sonra da kuruluyorum kâğıt peceteyke
HicretArin snoopppyy yeşil paketi kullanıyordum ilk defa mavi paketi denemek için sipariş ettim bir de onu deneyecem
milletsanakanalizemiolacak snoopppyy sleepy kullanıyordum dışarda ıslak mendil evde pamuk ve su kullanıyordum kız bebeklerde doktorum ıslak mendilin zararlı olduğunu söyledi artık dışardada su ve pamuk kullanacağım
Sensen20 snoopppyy ben en çok Molfix izotonik sulu bebe losyonlu olandan memnun kalmıştım islakligi temizlemesi çok iyiydi
Mrvkyaoglu Fatmadmrr pamuklara özel kap satılıyor e bebekte yada trendyolda onlardan aldım ben içerisine ıslatıp loyuyorum aralarina bebek yağı döküyorum güzel oluyor öneririm
Fatmadmrr Mrvkyaoglu a öyle mi hiç görmemiştim ben de evde bulunan bir plastik kabı bebek için ayırıp ona sıcak su koyup yapıyordum her seferinde bir bakayım dediğinize. Teşekkür ederim 🙏
Seydagolcuk Sleepy newborn yenidogan kullaniyorum ben dogdugundan beri cok memnunum. 4aylik oldu kızım simdi ebebegin islak mendilini aldim koli ile ama daha kullanmaya baslamadim