emirtalhacan Valla ilk önce şunu söylemek istiyorum bir erkek karısının bakımlı olmasını istiyorsa en önce karısına evde yardım edecek çocuğa da bakacak gerekirse gece de kalkacak. En önce bu yani. Sonra kadın evde de paspal gezmeyecek mesela. Ben evde de olsam üstüm başım hep düzgündür güzeldir saçım ya düzgün taranmış açıktır ya da düzgün topludur. Kremlerimi hergün sürerim, vücut spreyimi sıkarım güzel kokayım diye. Evde de genelde şort askılı giyiyorum yada tayt üstüne badi ama güzel olanlardan öyle paspal değil. Saçlarımı yeni kestirdim katlı güzel bir model oldu. Birde şuna çok inanıyorum ne kadar bakımlı görünürseniz görünün insanın içindeki enerji kesinlikle dışa yansıyor yani siz mutsuzsanız olumsuzsanız bu dışarıya kötü yansır ama mutlu ve pozitif olursanız buda karşı tarafa pozitif bir enerji verir bu çok önemli bir şey