emirtalhacan aslında bu kendini salmakla ilgili değil.. kimi bebek uyumlu sakin oluyor, yada anneye destek olan kişiler oluyor annee dinlenip uyuyabiliyor kendine bakabiliyor.. kimi annelerde benim gibi desteksiz bir başına çocuk büyütüyor. Mesele çocuğu tek başına büyütmek değil, bebeğim çok Zor.. uyumuyor ne gece ne gündüz yapışık gibiyiz. Temel ihtiyaçlarimi bile zor karşılıyorum iki çocukla.. mesela yemeğimi bile beşik saklarken yiyebiliyorum..bsimdi ben nasıl bakım yapayım.. diyelim suslendim baktım kendime, yüzüm gözüm şiş mor.. yinede iyi gozukmem..