Birdunyabircennetannesi bisenakillisinzaten HAYIR😅 İstanbuldayız o kadar soğuk değil ev camları kapatıyoruz uyku tulumuyla yatırıyorum
TulayGeriDon bisenakillisinzaten klima kullanıyoruz hala. İzmir yanıyor. Eskisi gibi değil daha serin ama yine de klimasız durulmuyor
Fatmadmrr bisenakillisinzaten anladım, uyku tulumunun togu ev derecesiyle uyumluysa o şekilde deneyebilirsiniz. Benimki de üstünü örttükçe açıyor ama uyku tulumu henüz almadığım için doğalgazı mecbur açtım
Deletedmom_182 bisenakillisinzaten kütahyada🥲Soğukları iliğimize kadar hissetmeye başladık resmen ama bugün harika mükemmel güneşli 😂🌸
Sayinenercibakanimtukendim bisenakillisinzaten Açmayı planlıyorum çok soğuk İstanbul 😑Ama kocamın bunda daha haberi yok😂😂