biroglanannesii1 Kızlar annemin bir evi var önümüzdeki kısa tasinacak ev Erzurum’da. Genelde doğalgaz faturaları vs kaç geliyor annemin evide merkezi sistem
bisenakillisinzaten Fatmadmrr gece cok soğuk oluyor da doğal gazı mi acsam yoksa uyku tulumu mu giydirsem çocuklara bilemedim. Üstleri açık uyuyorlar
Fatmadmrr bisenakillisinzaten anladım, uyku tulumunun togu ev derecesiyle uyumluysa o şekilde deneyebilirsiniz. Benimki de üstünü örttükçe açıyor ama uyku tulumu henüz almadığım için doğalgazı mecbur açtım
Migrenimtutuyovalla bisenakillisinzaten İstanbul bacım geceleri soğuk çocuklar üşüyor mecbur açıyorum 😂
Deletedmom_182 bisenakillisinzaten kütahyada🥲Soğukları iliğimize kadar hissetmeye başladık resmen ama bugün harika mükemmel güneşli 😂🌸
mobesebesir bisenakillisinzaten Ankaradayiz gündüzleri iyi de geceleri 10 dereceye kadar düşüyor oğluma tulum giydiriyoruz bizde sarılıp yatıyoruz. Hafta sonuna tekrar ısınıyor görünüyor hava durumunda Ekim de açarız artık
milletsanakanalizemiolacak bisenakillisinzaten doğalgaz yok beybi kat kaloriferi var bizde onuda ateşlemedik elektrikliyle devamkee 🤣