mervekzly aynur_55 bende sma optimro kullanıyorum alttan gazı çıkıyor çok kötü kokuyor ama ama kabız ⅘/6 gün sıçmadıgı oluyor zorla yaptırıyorum mama mı değişmem lazım acana comfort alayım o zaman bende 2 aylık
bestber Golden goat kullanıyoruz bebegim kolik bebekti ilk basta hipp ve aptamil kullandık ama gazdan cok cektik golden goata gectigimiz andan itibaren rahatladık mamadan sonra omzuma aldıgım gibi gazımız cıkıyor masallah
girlmomm rana0234 sma çıngırak diğer mamalarıda denemiş biri olarak yazıyorum kesinlikle gaz yapmıyor büyük tuvalet olayınıda düzenliyor
Seyma_34 rana0234 optipro değil comfort kullanın, ben bebeğime ilk zamanlar comfort kullandım ve çok iyiydi, 7. Aydan sonra optiproya geçtim