rana0234 Sma kullanıyoruz fakat bebeğim mama biter bitmez ağlama krizlerine giriyor aşırı gaz yapıyor.Mamayi değiştirmek istiyorum öneriniz var mı?
monaroza88 rana0234 biz de gazdan çok çekiyorduk ve kakasını da günlerce yapmıyordu Aptamil kullaniyorduk o zaman. Doktor kontrolünden geçtik ,aptamili bıraktık Sma comforta geçiş yaptık çok rahatladı ve en fazla iki günde bir kaka da yapiyor.
goktugunannesii_ rana0234 aptamil prosyneo bence ama kullanıyordum bende çok kabızlık ve gaz yaptı aptamil prosyneoya geçtik şükür rahatladık hatta ama kilo aldırmadı bu aldırdı
nrgrvn rana0234 bebelac gold çocuk doktorum önermişti içince mayalanma yöntemi olduğu için proboyptik bakımından hem zengin hem sindirimi kolay demisti. Benim çocuğum kolikti hemde nasıl birsey anlatamam. Onu kullandım çocuk rahatladı öbürleri hem gaz hem kabız yapti
gdnz Ben de burda bi post açmıştım öneriler üzerine sma confort aldım. İki aydır da kullanıyorum. Gazını çok kolay çıkartıyor. Hipp mama bize aşırı gaz yapmıştı. Sizinki sma optipro mu?
nrgrvn rana0234 aptamil falan boş eğer gerçekten çok kolikse bunu deneyin. Benim çocuğum öbür mamalar yüzünden neler çekti. Yine de siz bilirsiniz tabi her çocuk baskadir
Seyma_34 rana0234 optipro değil comfort kullanın, ben bebeğime ilk zamanlar comfort kullandım ve çok iyiydi, 7. Aydan sonra optiproya geçtim
Girlsmoms rana0234 canım ben kızım doğdu doğalı sma optipro kullanıyorum çok şükür ne gaz ne kabızlık yaptı . Kullandığın mama kadar biberon da çok önemli ona da dikkat et derim . Birde biberonu elinle dairesel şekilde çevirerek karıştırırsan içine gaz birikmez tbi bu benim fikrim
rana0234 Girlsmoms bende tahta kaşık veya dediğiniz gibi dairesel hareketlerle karıştırıyorum mamayı.O derece dikkat ederim ama bilmiyorum olmuyor.
gizemvatansever Doğduğundan beri hipp organik combiotic kullanıyoruz, çok gaz sorunu yaşamadım. Memnunum
mervekzly aynur_55 bende sma optimro kullanıyorum alttan gazı çıkıyor çok kötü kokuyor ama ama kabız ⅘/6 gün sıçmadıgı oluyor zorla yaptırıyorum mama mı değişmem lazım acana comfort alayım o zaman bende 2 aylık
kader539_ rana0234 bebelac gold içine bir çay kaşığı zeytinyağı koy mama verirken hem besler hem kabızlık giderir