dogaammm benim kızımda 2,5 aylık. İnanın 1. Ayı öyle güzeldi ki. Dedim inşalalh böyle devam eder. 31. Günde kızım ağlamaya bir başladı hala aynı. Akşam 6 da başlar ağlamaya gece uykusuna geçene kadar devam eder sebepsiz yere. Şimdi birkaç gündür biraz iyi. Adaçayı yapı aldım ayaklarının altına ve göbeğine kendisi izin verdiğince mesaj yaparak sürüyorum. Bende günde bir bardak rezene içiyorum. Biraz faydası oldu gibi. Sizde deneyin isterseniz. Söylediğiniz gibi birkaç gün iyiyse sonra acısını çıkara çıkara devam ediyordu. Bakalım inşallah bu sefer öyle olmaz