dogaammm evet aynen bizimde 3 ay öyleydi aynı saatte başlardı aynı saatte susardi doktora bile götürdük baktı karnına etti hiçbir şeyi yok sadece çok gazı var dedi 2 aylık olmuş bile az kalmış sıkın dişinizi genellikle geçiyor 3.ayda azaldı bizim tam olarak 5.ayda bitti 🙂