doğalgazın yaptığı tek şey parayı çöpe atmak .o kadar sinirleniyorum ki kapadım artık ufo kullanıyorum .bu ay elektirik 240 gelmiş ve düşünün tv lamba buz dolabı difriz süpürge herşey içinde doğalgazda tek ısıtma 500 geliyodu ve ısınmıyorduk bile ufoda yanıp arada kapadığım bile oluyor .bebeğim 2 aylık olduğu için bir odada kapıyı kapatıp kalabiliyorum