mutlular fotoğraf yükleyemedim site sakinleri:) gecen ay 400 tl gelen doğalgaz faturam bu ay 600 gelmiş önceki ay kullanımdan farkı ne anlamadım sizde durumlar nedir
Karsimasaldakikiz mutlular geçen aya göre bu ay daha soğuk çünkü. Sen hep aynı derecede yaksan da kombi havaya göre çalışıyor sonuçta.
Elvin08 mutlular bizde salona taşındık ve termostat taktırdık umarım fark eder.oda sıcaklığını 21 de tutuyorız ona göre yanıyo.
kokusudalin Geçen ay 450 gelmişti salonum cok büyük. Oglunun odasına televizyon ve bi koltuk taşıdım bu ay orada yaşıyorum. 4 tane petek yanarken 450 geldi 2 tane yakmaya başladık. 387 tl gelmiş bende bi fark göremedim doğalgaz evimizi degil cebimizi yakıyor
mutlular kokusudalin kesinlikle haklısınız.ben de küçük odaya geçmeyi düşünüyorum ama petek kapatmak çözüm olur mu bilemedim
34bsra Ben 45-50 arası yakıyorum sürekli açık ve 223 TL geldi sizde ki bu fahiş fiyatları anlayamadım?🤷♀️
osibrabia mutlular bizimde 420 tl geldi son fatura.bizde petek yok dogalgaz sobasi var.salonda yatiyoruz o yuzden ama benim salon buyuk oldugu icin cok zor isiniyo. Napicam bilmiyorum 🤷♀️
Defnedilan34 mutlular geçen ay ablama 200 geldi bu ay 407 lira gelmiş banada geçen ay elektirik 110 geldi bu ay 180 ben anlamıyorum her ay 100 200 fazla geliyo çözemedim
Kuzumveben mutlular 275 geldi evimiz 23 derecede sabit oda termostati kullaniyoruz faydasi oluyor tavsiye ederim