Minigim2 rana0234 off dogru adrestesın 🤣🤣🤣turk kahvesı ıcemeyen bırı olarak cok acı gelıyor 😊 saray kahve fındıklı kahve içiyorum yumusak ıcımı fındık parçaları gelıyor cokkkkkk guzelll resmen stok yaptım. 😊 Osso fındık kahveyıde onerıyorlar ama onu almadım kesınlıkle deneyın
asell13 rana0234 madenci paket değil çekilmiş taze tavsiye ederim çok güzel veya kuruyemişçilerde çekilmiş kahve alın paketler zıkkım gibi resmen asla almamda içmemde
usenmedimyaptimbirvelet rana0234 Mehmet efendi içenler kahve içtiğini zannediyor, fakat zift içtiklerinden habersiz. Kuruyemişçiden taze çektiriyoruz. Markası EZEL az kavrulmuş olacak. Evi sarıyor kokusu resmen tadı damağında kalıyor sürekli içesimiz geliyor 😍
Minigim2 usenmedimyaptimbirvelet valla canm ezelde ıctım hepsını denedım ben içemiyorum ya cok acı şeker atıncada degısık oluyor
Gul-42 usenmedimyaptimbirvelet evet ya cok kotu mehmet efendı bende ezel alırım genelde orta kavrulmuş