rana0234 Türk kahvesi çok acı geliyor asla içemiyorum.Kervansaray,dibek,Osmanlı kahvesi vs. içiyordum.Yumusak icimli bir kahve önerisi alabilir miyim kızlar?
biraskhikayesi rana0234 Aradığınız kahve kesinlikle menengiç değil. Dibek bence en hafifi. Türk kahvesini hangi marka içiyorsunuz? Markadan markaya bile tadı fark ediyor.
Bcglcn rana0234 taze çektirme imkanınız varsa taze çektirin derim yoksa selamlıque marka alıyorum ben kafeinsizi de var içimi çok güzel. Birde kahveyi fazla koymayın o da çok acıtıyor benve