elanurylmz anladm ilk doktor bize denememiz icin 1 kutu mama vermişti bir hafta sonra tekrar bakacaktı sonra da mama yetmedi bende eczaneden aldm baya bir pahalliya sonra 1 hafta sonra rapor cikarttirdim ve onu kullanmaya başladık zaten anlamıyorum zar zor alistirdigim mamayi suan bebegime bulamiyorum bile başka alerji mamasi yazdr onu icsin diyorlar bu bu kadar basit mi ağzı olan konuşuyor sirketleride anlamıyorum bir suru bebeğin beslendiği birseyi kafalarina göre nasıl durdurabiliyorlar